Alumni

Al llarg de tota la vida acadèmica, el nostre objectiu ha estat educar l'alumnat perquè sigui capaç de prendre decisions importants, amb convenciment i criteri, per poder prendre el rumb de la seva vida amb llibertat i seguretat.

Promoció rere promoció, l'alumnat ha superat les proves finals de BAT o IB amb qualificacions altes que els han permès accedir a les universitats que s'havien fixat com a objectiu.

Però per aconseguir-ho, no n'hi ha prou amb bones notes, cal tot un procés d'orientació, preparació i perfil personal que pugui satisfer les universitats més exigents del món.

Avui dia ja no n'hi ha prou a ser un alumne/a amb bones qualificacions acadèmiques, ni per accedir a les millors universitats ni per triomfar posteriorment un cop s'hi ha accedit i en el futur. Per aconseguir-ho, cal un perfil acadèmic i personal ben equilibrat, amb un gruix de valors i d'emprenedoria evidents, que li permetin ser valorat com a membre interessant de qualsevol comunitat a la qual pretengui entrar, ja sigui universitària o professional.

Per això ens satisfà especialment quan l'alumnat que ja és fora de l'escola, els alumni, ens dona el seu retorn tan positiu i espectacular: se senten segurs, contents, satisfets del que han escollit i dels resultats que estan obtenint arreu del món, estudiant o ja treballant.

Per la seva experiència, pel seu perfil i per la seva vinculació especial amb l'escola, mantenim amb els alumni una relació molt propera, de manera que durant el curs ens visiten en diverses jornades per poder parlar amb els seus companys i companyes de BAT/IB i ajudar-los en el procés d'orientació.

Així mateix, també els demanem que ens donin els seus millors consells per revisar si educativament podem millorar algun aspecte, any rere any, partint de la seva experiència a primera línia un cop han marxat de l'escola.

Aquest document mostra les universitats de tot el món on els alumnes del Socrates Educa International School han optat per estudiar. Pots descarregar-lo i veure la informació que conté: Obriu-lo en mode presentació. Si passeu per sobre d'un logotip, veureu quines assignatures es troben estudiant i quants estudiants hi ha. Si feu clic en un logotip, us portarà al lloc web d'aquella universitat.