Jornades singulars

L'escola actua com a referent pedagògic i social per a la comunitat Socrates Educa® International School i per a la societat en general.

Organitzem molts esdeveniments per a la nostra comunitat, però també oberts al territori, a l’alumnat, a les famílies i a docents d'altres escoles.

JORNADES PEDAGÒGIQUES SÒCRATES EDUCA® I PREMI INTERNACIONAL JOSEP MARIA BACH EN EDUCACIÓ

Organitzem anualment unes jornades pedagògiques per incentivar el debat i l'intercanvi de bones idees i pràctiques educatives amb conferenciants i docents d'arreu, procurant crear un punt de trobada i de debat al voltant de l'escola.

Amb caràcter bianual, lliurem el Premi Internacional Josep M. Bach en Educació, que guardona i promou projectes d'impacte internacional, amb un clar impacte social i educatiu.

Guanyadors del premi:

1a edició: Teach for All - www.teachforall.org

FIRA D'UNIVERSITATS I SETMANA DE L'ORIENTACIÓ SOCRATES EDUCA® INTERNATIONAL SCHOOL

L'orientació acadèmica és una de les tasques més importants que té l'escola per ajudar l'alumnat a trobar el seu camí. Per això, en el marc del nostre programa d'orientació acadèmica, al llarg de la vida escolar l'alumnat tindrà una gran quantitat de xerrades, visites i visitants, que els ajudaran a pensar i a visualitzar quin pot ser el seu futur.

Anualment LA Socrates Educa® International School organitza una fira d'universitats per promoure la curiositat, la recerca d'informació i establir els primers contactes de l'alumnat amb universitats d'arreu, de diferents especialitats i localitzacions, que exposen amb punts d'informació i representants que expliquen a l'alumnat les seves característiques i processos d'admissió.

En paral·lel, s'organitza una setmana de l'orientació, en què de manera més intensiva venen a l'escola conferenciants, experts en diferents disciplines, empresaris i empresàries, per parlar al nostre alumnat sobre la gran diversitat d'opcions i camins que poden emprendre, ajudant-los a visualitzar quines formacions, estudis i perfils professionals hi ha darrere de cada cas.

Un altre factor important en el procés d'orientació són els membres de l’associació dels alumni, que, ara ja a universitats d'arreu del món i amb feines molt diverses, ajuden els seus companys i companyes més joves a conèixer el món universitari i els reptes laborals amb una mirada pròpia i molt propera.

NIT DEL MECENATGE

La Socrates Educa® Foundation organitza un únic esdeveniment anual per explicar la seva acció social i educativa, així com per agrair a tots els col·laboradors, col·laboradores i donants la seva participació especial durant el darrer curs escolar.

A la Nit del Mecenatge es lliuren els premis i beques, que la Fundació dota amb fons propis o amb les donacions de donants per reconèixer l'emprenedoria, el treball, el talent i l'esperit constructiu i d'equip entre els estudiants i els professionals docents. En total, més de 7 premis entre estudiants i docents, així com un nombre important d'ajuts en forma de beques per qui més ho pugui necessitar durant la vida escolar.

És una nit de celebració i de trobada amb famílies, patrons, professionals de l'escola, alumnat premiat i guanyadors d'altres edicions, així com amb responsables d'empreses col·laboradores, institucions i importants representants del territori, tots units per agrair les donacions i recopilar fons per a la borsa de beques, premis i ajuts de la Fundació.