Projecte Pedagògic

A la Socrates Educa® International School hem desenvolupat un model pedagògic propi: el Sòcrates Educa®.

Un dels objectius fonamentals del nostre model és la promoció de l’excel·lència en els quatre àmbits essencials de la persona: el saber, el saber fer, el ser i el conviure. Altres objectius són: fomentar el pensament obert i independent, la creativitat, la capacitat d’iniciativa i la cultura de l’esforç, juntament amb les pràctiques esportiva, artística i musical.

Sòcrates Educa® situa l’alumne/a en el centre de l’activitat docent i és el marc de referència de la nostra escola plural, coeducadora i plurilingüe. El fet de tenir un model pedagògic propi reforça la nostra tasca educativa, que consisteix a preparar l’alumnat per als reptes de viure, treballar i exercir la ciutadania de manera responsable.

"El mestre/a no només ha de transmetre coneixements a l'alumne/a, sinó que li ha d'obrir finestres perquè sigui el propi alumne qui faci sortir el coneixement."
- Sòcrates

L'escola Socrates Educa® té un model d'educació internacional, però adaptat al territori on s'implanta. Per això l'alumnat (d’1 a 18 anys) en pot sortir amb triple titulació: la local (Generalitat de Catalunya), la internacional (International Baccalaureate (IB) i l'americana mitjançant el Diploma Dual o el programa acadèmic en línia/híbrid de Middle and High American School.

Si voleu obtenir més informació sobre el model educatiu de l'escola, podeu accedir al botó que teniu disponible en aquesta pàgina, o fent clic en aquest enllaç.